Jen malé procento začínajících firem ví, jak přilákat potencionální zákazníky. Mnoho z nich se totiž musí potýkat s překážkami, jako je nedostatečné povědomí o jejich firmě či omezené finanční prostředky na reklamu. Jak v takových případech postupovat? A co je možné od vlastní propagace očekávat?
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, díky kterému jsou některé odkazy na webové stránky upřednostňovány před jinými. Rozhodující je četnost příspěvků, aktivita či stáří webových stránek. Je potřeba ale zmínit i práci s klíčovými slovy, která je v tomto případě také nesmírně důležitá. Seo-online je způsob, jak optimalizovat své webové stránky a díky tomu na ně přilákat i více potencionálních zákazníků. Ne každá firma má ale ve svém kolektivu člověka, který by této problematice rozuměl, někdy se proto vyplatí obrátit na profesionály. Mnoho začínajících firem však optimalizaci webových stránek nevěnuje příliš velkou pozornost, neboť se jedná o běh na dlouhou trať. Výsledky optimalizace nejsou k vidění hned, ale až postupem času. Na druhou stranu je potřeba říct, že se čekání může vyplatit.
Placená reklama jinak
Při slově reklama se povětšinou každému z nás vybaví ta televizní. Jenže tento předražený způsob propagace není pro každého a už vůbec ne pro firmy s omezeným finančním rozpočtem. Spousta lidí navíc dosah televizní reklamy přeceňuje. Pokud jste hrdým uživatel internetu, nemohli jste si nevšimnout, že při vyhledávání jsou první odkazy poněkud jiného rázu. Jedná se právě o ppc reklamu.
Co je ppc kampaň?
Jedná se o efektivní způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za zprostředkování samotné reklamy, ale až za následné prokliky uživatelů internetu na daný webový odkaz. Sám si tak může snadno určit konečnou výši sumy, kterou chce do reklamy investovat.